U bevindt zich op: Home > Contact en openingstijden

Contact en openingstijden

Bezoekadres

Haven 37
2871 CK Schoonhoven
telefoon: (0182) 38 92 00
fax: (0182) 38 93 99
 

Postadres

Gemeente Schoonhoven
Postbus 504
2870 AH Schoonhoven
E-mail: gemeente@schoonhoven.nl

Kijk op www.gemeentewijzer.nl/schoonhoven voor een plattegrond van Schoonhoven.

Melding doorgeven

Wilt u een melding doorgeven over de openbare ruimte, zoals kapotte trottoirs, afval op straat, verzakte wegen, ongeleegde minicontainers, openbaar groen, geluidsoverlast. Dan kunt u:

  • Het meldingsformulier invullen en digitaal versturen
  • De meldingenlijn bellen: (0182) 389 389 (tijdens kantooruren). Zijn er spoedeisende zaken buiten kantooruren, bel dan het calamiteitennummer: 06 - 18 30 00 50.

 Twitter

 Openingstijden

Receptie

De receptie is geopend op:

  • maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.00 uur.
  • vrijdag van 8.30 tot 13.00 uur.

De receptie is telefonisch bereikbaar via: 0182 - 389 200.

Het stadhuis is gesloten op de volgende (feest)dagen:
Kerstmis, Nieuwjaarsdag, Goede Vrijdag, Tweede paasdag, Koningsdag (27 april), bevrijdingsdag (5 mei), Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag.

Afdeling Dienstverlening

De afdeling Dienstverlening is geopend op:

  • maandag van 8.30 tot 20.00 uur (op maandagavond is de afdeling niet open voor het aanvragen van huwelijken, erkenningen, naturalisatie en aangifte geboorte en overlijden).
  • dinsdag van 8.30 tot 12.00 uur
  • woensdag van 8.30 tot 16.00 uur
  • donderdag van 8.30 tot 12.00 uur
  • vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur

  • dinsdag en donderdag van 12.00 tot 16.00 uur alleen voor het ophalen van reisdocumenten en rijbewijzen
  • huwelijksaangifte alleen op afspraak 

Contactformulier

U kunt ook met het onderstaande formulier contact met ons opnemen.

Contactgegevens

Overige

Uw persoonsgegevens worden alleen gebruikt om u van het antwoord of de informatie te kunnen voorzien naar aanleiding van uw vraag of opmerking.

Snel naar